Saturday, March 24, 2012

Stress benda paling aq benci!

Assalam, tak tahu ar, sejak akhir akhir nih aq rase tekanan je :(
i donno why :(
1st, maybe sbb musim exam kot
2nd, sbb nk tggalkan membe membe
3rd, dah tk de sape nk hrgai aq dah
4rd, asal sume nk tggalkan aq ouh!
benci tol! haihhhh.. assobarul minal iman fa
Sesungguhnya ALLAH tkkan mmberikan dugaan yg sgt berat pada
hambanya jika kita tak mampu menanggungnya .. :..... (
i LOVE U ALLAH
So kalo aq stress tahap maksima, aq akan pasang video nih :) siyes tenang smpai leh nangis

video


Sangat sedap Ahmad Saud nih bace, sampai tiap ari praktis sensorang taranum dye .. hee :)
SO, conclusion kat sini lah, aq rase walo sehebat mane pon korang, pndai mane pon,
hotstuff sgt kan, sume tuh tak bgi ape ape, kalo kite sndri tak hrgai ape yg ade depan mate.
Hargai lah org yg tersayang selagi dia atau mereka masih ada, tk kisahlah dia amek berat,
atau dia terhegeh hegeh kat korang kan..
Sesungguhnya org yg kita tak pandang tuh lah yg akan tlg kita satu ari nnti kalo
ssah.. waallahualam :)

Sekian, dari
ZombDa O_O

2 comments:

  1. kan, bile tgok hamba ALLAH nih ngaji rase cam kita nih jauh btoll, byk dosa :(

    ReplyDelete